Inga parkeringserbjudanden tillgängliga
VänligenLogga inför att se era parkeringserbjudanden.
Behöver ni hjälp med er bokning?
Pair finns här för att hjälpa till med alla typer av frågor som ni kan ha relaterade till er parkering.
Vår support är öppen från 07:00 till 22:00 alla dagar året om.
Ring oss på +46 36-330 00 90
eller mejla oss på support@pair.se.
Vanliga frågor
Kan jag avboka min parkering?
Er parkeringsbokning kan avbokas online upp till 1 timme innan bokningen börjar. Ni kan göra detta själva via bokningsbekräftelsen genom att klicka på "Visa alla bokningsdetaljer" och sedan "Avboka parkering". För förbetald parkering återbetalas beloppet inom 3-5 arbetsdagar.
Vad händer om jag inte vet mitt registreringsnummer vid bokningstillfället?
Under registreringsnummerfältet finns en klickbar länk. Klicka på den och kryssa i checkrutan "Jag vet inte mitt registreringsnummer" för att slutföra er bokning. Notera: Glöm inte att justera detta innan er parkering börjar.
Jag har bytt bil för min förbokade parkering, hur ändrar jag registreringsnumret?
Ni kan enkelt göra detta via bokningsbekräftelsen där ni klickar på "Visa alla bokningsdetaljer". När ni är där klickar ni på "Redigera registreringsnummer" och sparar.
Kan jag ändra start- och sluttiderna för min bokning?
Efter att ha slutfört er parkeringsbokning, kontakta hotellets reception för att se om det är möjligt att justera start- och sluttiderna. Om justeringar inte är möjliga kan ni enkelt avboka er parkering.
Jag hittar inte min parkeringsplats?
Klicka på "Visa alla bokningsdetaljer" i bokningsbekräftelsen. När ni är där kan ni starta navigation till infarten till parkeringen.