Powered by Pair

Scandic
svenska Swedish
English English
dansk Danish
norsk Norwegian
suomi Finnish
Deutsch German
Image of Scandic Oceanhamnen

Scandic Oceanhamnen

Bröderna Pihls gränd 2, Helsingborg

Information om parkeringsytan

Viktigt att stå på hänvisad parkeringsruta. Vid frågor, vänligen kontakta receptionen på 042-495 22...

Viktigt att stå på hänvisad parkeringsruta. Vid frågor, vänligen kontakta receptionen på 042-495 22 00.


Startdatum

Antal

1 natt

1 natt

2 nätter

3 nätter

4 nätter

5 nätter

6 nätter

7 nätter

8 nätter

9 nätter

10 nätter



Tillägg

Parkeringsförsäkring

Ersätter självrisk/reparationer upp till 5 000 SEK för skador, tex. från dörruppslag och påkörning... läs mer


Låt oss stå för självrisken, skador kan lätt uppstå när din bil står parkerad, så som dörruppslag, påkörning, påbackning eller skadegörelse. Med Mysafetys Parkeringsförsäkring kan du känna dig trygg, vi ersätter betald självrisk eller om parkeringsskada inte täcks av den vanliga bilförsäkringen upp till 5000 SEK per parkeringsbokning.

Försäkringen gäller för skada som inträffar bilen under tiden den är parkerad på parkeringsplats och parkeringsavgift är betald. Försäkringen har ingen självrisk. Du hittar fullständig information i Mysafetys försäkringsvillkor.

+19 SEK

Försäkringen gäller enbart för folkbokförda eller stadigvarande i Sverige och svenskregistrerade fordon (maxvikt 3,5 ton).

Behöver ni hjälp med er bokning?

Pair finns här för att hjälpa till med alla typer av frågor som ni kan ha relaterade till er parkering.

Vår support är öppen från 07:00 till 22:00 varje dag, året om.
Ring oss på +46 36 330 00 90 eller mejla oss på support@pair.se.


Vanliga frågor

Kan jag avboka min parkering?

Er parkeringsbokning kan avbokas online upp till 1 timme innan bokningen börjar. Ni kan göra detta själva via bokningsbekräftelsen genom att klicka på "Visa alla bokningsdetaljer" och sedan "Avboka parkering". För förbetald parkering återbetalas beloppet inom 3-5 arbetsdagar.


Vad händer om jag inte vet mitt registreringsnummer vid bokningstillfället?

Under registreringsnummerfältet finns en klickbar länk. Klicka på den och kryssa i checkrutan "Jag vet inte mitt registreringsnummer" för att slutföra er bokning. Notera: Glöm inte att justera detta innan er parkering börjar.


Jag har bytt bil för min förbokade parkering, hur ändrar jag registreringsnumret?

Ni kan enkelt göra detta via bokningsbekräftelsen där ni klickar på "Visa alla bokningsdetaljer". När ni är där klickar ni på "Redigera registreringsnummer" och sparar.


Kan jag ändra start- och sluttiderna för min bokning?

Efter att ha slutfört er parkeringsbokning, kontakta hotellets reception för att se om det är möjligt att justera start- och sluttiderna. Om justeringar inte är möjliga kan ni enkelt avboka er parkering.


Jag hittar inte min parkeringsplats?

Klicka på "Visa alla bokningsdetaljer" i bokningsbekräftelsen. När ni är där kan ni starta navigation till infarten till parkeringen.


Datumet på min bokning är felaktigt, hur ändrar jag detta?

Ring oss på +46 36 330 00 90 eller mejla oss på support@pair.se och vår personal kommer att hjälpa er att ändra er bokning.
Swedish svenska
svenska Swedish
English English
dansk Danish
norsk Norwegian
suomi Finnish
Deutsch German